donderdag 26 februari 2015

kerstkaart week 9 - nieuwe challenge


Hallo blogvriendinnen, het is alweer de laatste Donderdag van de maand,
en de tweede challenge van 52 Weeks to Christmas.
Vandaag zijn Lisbeth en ik aan de beurt om onze creaties te laten zien.
Ook de andere DT teamleden laten een kaart zien.
Voor deze challenge wil ik graag heel veel KERSTBOMEN op je kaart zien,
en zoals iedere week zijn we natuurlijk weer nieuwsgierig wat jullie aan ons
laat zien dus ik ben heel benieuwd! Succes met jullie creaties.
Dan hieronder mijn bijdrage:
Groetjes Bep,
DT 52 Weeks to Christmas



 




 
Ook Lisbeth heeft een mooi kaartje gemaakt voor de challenge:
 
 
 
  De prijs die je kunt winnen zijn heel leuke stansjes van Leane Creatief. Deze prijs is ook beschikbaar gesteld door Leane Creatief, de link vindt je in de linker Sidebar, bij het logo van haar.

 
Het thema van de nieuwe challenge die loopt tot volgende week donderdag 5 maart 23.59 uur, is gebruik zoveel mogelijk kerstbomen op je kaart. Het onderstaande kaartje is van Lia
 
 
 

Ik heb mijn archief van borduurpatroontjes nagekeken en vond het patroon van deze kerstboom. Ik heb hem 3 x met goud- en 2 x met koperkleurig garen van Madeira geborduurd. De bomen zijn uitgeknipt met een figuurschaar en vastgeplakt met foamblokjes. De ondergrond heb ik  geëmbost met sneeuwvlokken van Provocraft de randen met sterren komen uit een randpons van Martha Stewart. Ik heb wat uitgevallen sterretjes en kartelrandjes bij de bomen geplakt en het geheel is afgewerkt met sierstickkerrandjes. Groetjes Lia.

Het DT-team heeft voor jullie ook nog voorbeelden gemaakt. Kijken jullie mee?
Deze kaart is gemaakt door Ingrid.
 
 Deze is van Janine:
 
Deze is van Monique

 
Deze is van Nelleke.

 
Deze is van Sylvia.

 
Deze kaart is van Gaby.
 
 
En deze kaar is van Marijke:
 
 
 
 
Jullie mogen je kaart voor deze week hieronder linken en willen jullie mee doen aan de challenge dan mag je linken in de side bar.
Let op!!!
Het blijkt dat ik geen twee linkjes tegelijkertijd kan laten lopen, dus doe je mee met de weekkaart, link hem dan hieronder, wil je mee doen met de challenge dan kan dat vanaf morgen tot en met volgende week donderdag 23.59 uur.




 

20 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie voorbeelden!
ik ben hier nog redelijk nieuw. Ok als de kaart met bomen dan volgende week geplaatst wordt of moet het in de loop van de week?
groetjes, Nancy

Freubelmina zei

Mijn wekelijkse bijdrage staat er weer op, voor de zekerheid even hier m'n blogje: http://freubelmina.blogspot.nl/2015/02/kerstkaart-week-9.html (actieve volgsters zeer welkom)
De voorbeeldkaartjes zijn geweldig,ik vind de uitdaging toch wel weer pittig maar ga m'n best doen.
Freubelgroetjes, Wilma

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie rij voorbeelden! En een leuke challenge, dus ik ga aan de slag met de kaart voor volgende week! Mijn kaart voor deze week staat op mijn blog.. Ik heb het linkje geplaatst!
Groetjes, Yvonne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

PS: Ik vul hierboven in het bericht mijn link voor de kaart van deze week in, maar hij staat nu automatisch ook in de sidebar... En het is nog geen kerstbomen-kaart!!

Je@net zei

Leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. Mijn kerstkaart voor vandaag stond al klaar (met één kerstboom :o)

Gina zei

Goedemorgen! Ik heb hetzelfde voor als Yvonne. Mijn kaartje van deze week staat zowel hierboven, als in de sidebar (zonder kerstboom). Ik wil ook nog wel eentje maken mét kerstboom, maar waar moet ik die dan linken? Groetjes, Gina (niet eenvoudig hé :) )

GerJanne zei

Hoi hoi, wat een mooie voorbeelden zie ik. We kunnen linken tot 5 maart, maar onderaan staat dat over 14 uur dechallenge sluit....ik lees het wel weer....

Ingrid Reyners zei

Hoi GerJanne, de link hieronder is alleen voor vandaag, maar het blijkt dat als je hieronder linkt je ook in de sidebar terecht komt, terwijl dat twee verschillende linken waren, maar ik kan ze dus niet tegelijkertijd laten lopen. Ik heb in het blogbericht nu verwezen, dat je vanaf morgen, je kerstkaart kan linken met de bomen. Hopelijk is het duidelijk zo. Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Hoi Gina, het blijkt dat ik de linken niet samen kan laten lopen, ik heb het blogbericht aangepast, vanaf morgen kun je je kaart linken voor de challenge. Doe je met je wekelijkse kaart mee, dan kan je gewoon hieronder linken. Ik maak nog wel een apart bericht voor de challenge te linken. Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Hoi Yvonne, bedankt voor je oplettendheid, maar het blijkt dus dat ik geen twee linken samen kan laten lopen, vanaf morgen is het mogelijk om je kaart te linken voor de challenge. Ik heb het blogbericht aangepast. Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Je mag je kaart die mee doet met de challenge ook nog volgende week plaatsen, wil je heel ijverig zijn, dan mag je ook tussendoor plaatsen, het is mogelijk om je kaart voor de challenge te linken vanaf vrijdag tot en met volgende week donderdag avond 23.59 uur. Groetjes, Ingrid.

Trijntje zei

Hoi Wat is er weer leuk met allerlei kerstbomen gewerkt. prachtig. IK had niet in de gaten dat er uitdaging was dus helaas geen bomen. Wie weet lukt het me nog. Groeten trijntje

Wybrich zei

Wat een prachtige kaarten met kerstbomen hebben jullie gemaakt!
Leuke challenge met kerstbomen!
Voor vandaag heb ik mijn kaart gelinkt!

Misseke zei

Schitterende kerstkaartjes hebben jullie allemaal gemaakt voor de challenge - heel verschillend ook, superleuk!
Voor deze week staat de mijne er ook weer en is ook gelinkt.
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt. Ik ga kerstbomen sparen voor volgende week!

groetjes Diny

Epie zei

Prachtige voorbeeldkaartjes van alle dames ,
ben beetje laat ...maar m.n boomkaart staat er tussen .
Leuke challenge en mooie prijs ook , veel plezier allen.

Groetjess Epie

S. zei

Wat een mooie voorbeeldkaartjes zitten er tussen! Ik ga de opdracht met de kerstbomen ook nog proberen te maken

Gina zei

OK - je ziet mijn kaartje wel komen :) Groetjes, Gina

Nelleke zei

Wat een mooie voorbeelden weer zeg en wat wordt er massaal meegedaan. In 1 woord geweldig! Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Nou, mijn kaart staat in de zijbalk gelinkt. Nummer 13, nu maar hopen dat dat geluk oplevert!!
Heel veel kerstbomen heb ik op mijn kaart, hihihi.