donderdag 26 november 2015

Kerstkaart week 48 - nieuwe challenge - oproep DT leden


Vandaag laten Lisbeth en ik een kaart zien met
daarop Washi Tape bedacht door Lisbeth en dat
is de challenge voor aankomende week.
De andere DT leden hebben ook mooie voorbeeld
kaarten gemaakt scrol even door.
Hieronder mijn kaart, en ik zou zo zeggen doe 
allemaal gezellig mee.


Groetjes Bep

Ik mocht voor de challenge van vandaag het thema kiezen. Gebruik washi tape. En hoe dichter de challenge kwam, hoe moeilijker ik het vond. Ik ben dan ook buiten mijn comfortzone getreden, Ik heb 2 stukjes gebruikt. Eentje met kerstboompjes en eentje met kerstmannetjes.


Dit is de prijs die jullie kunnen winnen met de challenge...Beschikbaar gesteld door 
Leane creatief!


We zijn weer toe aan een nieuwe challenge en het thema is deze keer bedacht door Lisbeth: Gebruik Washi tape op je kaart. Mijn tape komt gewoon van Zeeman!
Groetjes,
Lia (http://liadesignandso.blogspot.com)



                                                                Bijdrage van Marijke


Voorbeeld kaart van Sylvia

Voorbeeldkaart Yvonne van Bruggen


Voorbeeldkaart van Epie ...........



3 kaarsjes van tape van Nelleke

Bijdrage van Lil




Kerstkaartje met tape van Ingrid


Oproep DT leden!!
Wij zijn per 1 januari op zoek naar twee DT-leden, er gaan twee mensen ons team verlaten, jullie zullen van de mensen zelf wel horen wie dat zijn.....Lijkt het jouw leuk ons team te komen versterken? Je bent een keer in de 4-5 weken aan de beurt je kerstkaart te plaatsen op dit blog. Er wordt dan van je verwacht dat je ook bij de deelnemers een reactie achter laat....Verder vinden we het heel fijn als de challenge begint op de laatste donderdag van de maand, dat je daar ook je kerstkaart bij plaatst op dit blog. We werken volgens een schema, een jaarplanning, dus je weet precies voor het hele jaar wanneer je aan de beurt bent. Dit is de enige verplichting die je hebt, je bent vrij om verder iedere week of zo vaak mogelijk mee te doen op je eigen blog... Lijkt het wat?, stuur dan je kaart in, door achter je wekelijkse kerstkaart DT te zetten, en dit ook in je blogbericht vermelden, dan weten wij precies dat je mee wil doen..... Je hebt tot en met 26 november de tijd je aan te melden.....
We zien jullie inzendingen graag komen....Zijn er verder nog vragen, neem gerust contact met ons op, via de contactpagina.

Hartelijke groet, Ingrid en het team 52 WTC.... 

Hieronder kun je je kerstkaart linken voor deze week. Vanaf morgen 26 november staat er een link in de sidebar, waar je je kaart voor de challenge kan linken. De link voor de challenge werkt tot en met volgende week donderdag 3 december 23.55 uur.... 
Verder zullen we volgende week donderdag 3 december ook bekend maken wie er pet 1 januari allemaal in ons DT-team komt. Hou ons blog daarom goed in de gaten volgende week. Misschien ben jij wel ons nieuwe DT-lid? 



17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen, mijn wekelijkse bijdrage is weer geplaatst.
Ik ga je verdiepen in de nieuwe challenge,word een moeilijke want heb niet eens die tape in huis haha. Maar dankzij de prachtige voorbeeldkaartjes moet ik toch wel inspiratie gaan krijgen denk ik... Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Gina zei

Goeiemorgen iedereen! Wat een mooie voorbeeldkaartjes! Die nieuwe challenge wordt een hele uitdaging! Kaartje van deze week net gelinkt! Groetjes Gina

Margo zei

Mijn kerstkaartje is gepost, ik ga zeker aan de slag met de washi-tape ! Erg leuke challenge ! Jullie hebben weer mooie voorbeelden en zo verschillend ! Hier halen we zeker genoeg inspiratie uit ! Top !
Groetjes
Margo

S. zei

Wat zitten er weer mooie en leuke voorbeeldkaartjes bij!

Marjan zei

Mooi en heel verschillende kaartjes, dames! Ik heb vandaag ook weer eens een kerstkaartjes serie geplaatst. Deze uitdaging is leuk, ik kijk,of ik tijd heb.

anneke's creaties zei

wat een leuke uitdaging om met washi-tape een kerstkaartje te maken,
en wat hebben jullie schitterende voorbeelden er mee gemaakt,
zal daar zeker van de week mee aan de slag gaan,
voor vandaag staat mijn kaartje er weer bij.

groetjes anneke

Rosina zei

Wat weer een leuke challenge hebben jullie weer in het vooruitzicht...daar ga ik zeker ook mee aan de slag.. SCHITTERENDE kaartjes hebben jullie gemaakt voor de inspiratie .en dan heb ik me na enig beraad ook kandidaat gesteld om in jullie DT te komen...lijkt me heel leuk..
Dus wie weet...

groetjes en nog een fijne donderdag...

Rosina

José zei

Mooie kaarten met Washitape hebben jullie gemaakt, een goede inspiratiebron. Ik hoop ook volgende week weer mee te doen.
Deze week ook weer een kaartje geplaatst

Nicolette zei

Wat hebben jullie weer mooie kaarten gemaakt.
Ik heb de mijne ook net geplaatst.
Groetjes Nicolette

Misseke zei

Prachtige kaartjes hebben jullie allemaal gemaakt - stuk voor stuk supermooi.
We gaan ons best doen volgende week ;)
En voor deze week staat ie er ook weer.
Groetjes,
Misseke

Marijke zei

Wat een mooie kaarten allemaal dames en wat een leuke reacties daar ook op. We hebben inderdaad allemaal heel verschillende kaarten gemaakt en dat maakt het zo leuk om dit als voorbeeld te laten zien! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke nieuwe challenge en wat een gave voorbeeldkaarten. Ik zal van de week eens tussen mijn rolletjes gaan snuffelen ;)
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

héél mooie voorbeeldkaartjes! Hoop er ook in te slagen een washikaartje te maken!
groetjes, nancy

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Neem me steeds voor om een kaartje met washi tape te maken, maar daar is tot nu toe nog niets van gekomen. Dus wie weet doe ik mee.

Groetjes,
Patricia

Wies zei

Leuke uitdaging en mooie voorbeeldkaarten.
Groetjes, Wies

Grietje Jansen zei

Wilde mijn kaart linken, maar zie geen knop?????
Met de challenge kan ik niet mee doen, want heb geen washitape.
Succes voor wie wel mee doet.

Grietje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hallo Grietje, leuk dat je mee wil doen met je kerstkaart. Maar je kan alleen op donderdag je kerstkaart linken van 7.00 - 23.55 uur.....Wil je met de challenge mee doen dan kan dit nog de hele week, daar staat de link in de sidebar. Groetjes, Ingrid.