donderdag 31 december 2015

Week 53

Op deze laatste dag van 2015 hebben wij nog een challenge voor jullie:
 "Gebruik een dier op je kaart."



Ik kwam dit leuke 3d plaatje met een poes tegen in een oude Hobbykaart.
Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2016!!!
Groetjes Sylvia

Ik mocht deze keer het thema van de challenge bepalen. Voor mij is er geen kerstkaart denkbaar zonder dier erop. Bomen vind ik heel mooi en sterren, maar ook dieren horen erop thuis.
Ik maakte een kaart met een rendier, en met goud, heel kerst dus. 


Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe, en ben er enorm trots op als ik zie hoeveel mensen er ons blog volgen, en ons hopelijk ook in 2016 regelmatig blijven volgen. 
Ik wens jullie een mooi creatief 2016 toe!
Kijk hier op mijn blog! Liefs Ingrid. 



Ik hoop dat jullie allemaal heel gezellige Kerstdagen hebben gehad en we eindigen het jaar goed met een challenge: Gebruik een dier op je kaart.
Mijn dier is dan wel niet zo groot, maar het teckeltje zit zo lief op de slee: die moest ik gewoon een ereplaatsje op een kaart geven. Het plaatje is van Pion en het doet heel erg denken aan een foto die ik afgelopen jaar in Oostenrijk heb gemaakt. Kijk maar:


Hier loopt mijn man met onze teckel Tom in het Montafon door een dikke laag sneeuw!
Ik wens jullie een knallend uiteinde en veel gezondheid en geluk in een nieuw, creatief jaar!
Lia


                                                                   Bijdrage van Marijke

                                       
                                                 Bijdrage van lisbeth

Hier bijdrage van Epie

                                                           Bijdrage van Lil


Bijdrage van Monique

Vandaag is het de laatste keer dat ik als DT lid van 52 weeks to Christmas een kaartje plaats. Na 2 jaar vrijwel wekelijks een kerstkaartje geplaatst te hebben, is het goed om er mee te stoppen. Met veel plezier heb ik hier aan meegewerkt, nu is het welletjes. Ik vond dat ik teveel met kerstkaarten bezig was, terwijl ik ook veel andere dingen zag die ik wilde maken.  Ook twijfel ik er aan of ik met de kerstkaarten zo verder wil of dat ik het toch anders ga doen. Met de kerstkaarten zal ik wel niet helemaal stoppen, nu al zie ik weer dingen en denk dat is ook leuk. En  mensen die het waarderen stuur ik zeker een zelfgemaakt kaartje.  Ik zie wel wat het nieuwe jaar gaat brengen op creatief gebied. Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle deelname en reacties elke week. Super hoe dit blog in een jaar gegroeid is! Natuurlijk blijf ik het volgen en zal ook kaartjes plaatsen. Iedereen een heel mooi en fijn 2016 gewenst en heel veel freubelplezier het komende jaar.
Wat hebben wij toch een mooie hobby!


Bijdragen van Yvonne


Twee heel verschillende kaartjes, met rendieren!
Voor mij toch wel dé dieren voor op een kerstkaart..
Voor iedereen: een hele fijne jaarwisseling en de allerbeste
wensen voor een mooi, gezond en vooral ook creatief 2016!
Tot volgend jaar!
Groetjes, Yvonne


Bijdrage van Bep


Binnenkant kaart

En dit is de prijs die jullie kunnen winnen als je mee doet met de challenge. Mee doen kan tot en met 7 januari 23.55 uur. De winnaar wordt de week erop bekend gemaakt. Ik stel een papierpakket beschikbaar van Stampin Up!, met daarin heel mooi kerst dessinpapier en ook cardstock. 


Groetjes Ingrid (ingrid's scrapfrutsels)





13 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige voorbeeldkaarten, dames. En bedankt voor een jaar vol inspiratie.
Een fijne jaarwisseling gewenst!

Ans Gilbert zei

Hallo allemaal,
er zijn weer prachtige voorbeeld kaarten gemaakt, jammer Nelleke, dat je gaat stoppen..Ik heb mijn kaartje ook geplaatst, toevallig een kaart met een dier gemaakt..
Fijne jaarwisseling en ..tot volgend jaar,
groetjes,
Ans

Wil Frutsel zei

Een prachtige afsluiter van het jaar met al die mooie inspiratiekaartjes en deze laatste challenge!!
Voor allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gezond maar toch ook weer een heeeeeeel creatief 2016 !!
xx Wilma

Freubelmina zei

Lieve allemaal, een hele goede jaarwisseling gewenst en alle goed voor het komend jaar!
Mijn bijdrage voor deze week staat gelinkt,volgende week komt er zeker 1 met een dier!
Freubelgroetjes, Wilma

Crea Astrid zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
Allemaal ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2016 toegewenst.

Groetjes, Astrid.

Cards made by Patricia zei

Wat een mooie voorbeelden weer. Bedankt voor een jaar lang inspiratie en op naar een creatief 2016! Fijne jaarwisseling!
Net mijn kaartje voor week 53 gelinkt en wellicht komt er volgende week eentje met een dier erop. Kaartje zit al in mijn hoofd.

Groetjes,
Patricia

lenywim35 zei

Geen kaartje met een dier dit keer, maar een plaatsing met waardering voor de maakster staat er nu en die andere komt tzt wel.
Nelleke bedankt voor al je mooie kaarten en verhalen altijd. En het allerbeste voor 2016. grts leny w

Irene zei

Wel vandaag een kaartje op mijn blog maar ook al is het met een ijsbeer, ik heb er B-Day Party van gemaakt dus .....oeps.....kan niet meedoen op deze laatste dag.
Jullie voorbeelden zijn weer enig en zeker weten dat ik volgend jaar weer (niet altijd) van de partij zal zijn want een stressvrije kaartmaand aan het eind van het jaar is maar wat fijn!
Voor allemaal een heel goede jaarwisseling en veel creativiteit maar vooral gezondheid in 2016!

xx Irene

Anita van Merode zei

Prachtige kaarten zijn er gemaakt voor de challenge.
Ga proberen mee te doen.
Maar voor vandaag heb ik een kerst sneeuwpop kaart gemaakt om te laten zien.
Ga proberen dit regelmatig vol te houden om hier iets te plaatsen. Mooie afsluitende kaarten van Nelleke.
Een fijne jaarwisseling, en alle goeds voor 2016.
Groetjes Anita

Wies zei

Bedankt voor jullie mooie voorbeeldkaarten voor de challenge.
Nelleke jammer dat je gaat stoppen, maar bedankt voor je inbreng op dit blog.
Iedereen een prettige jaarwisseling en alle goeds voor het Nieuwe Jaar toegewenst.
Wies

!neke zei

Tot in 2016 !

leonenkarin.blogspot.com zei

Voor mij de eerste keer dat ik mee doe met jullie challenge. Mijn goede voornemen voor dit jaar is dat ik met regelmaat kerstkaarten blijf maken ;)

Bedankt voor de mooie voorbeelden!

Groetjes, karin

Nancy Soetaert zei

mooie voorbeeldkaartjes weer! Ik hoop in 2016 weer wekelijks van de partij te zijn, is me dit jaar vanaf eind februari gelukt, en wat een plezier op het eind van het jaar om dan zo'n stapeltje kerstkaartjes te hebben!
groetjes, Nancy
ik begin nu mijn blogrondje met een paar dagen vertraging...