donderdag 31 maart 2016

Week 13 en challenge

De laatste donderdag van de maand maart alweer en dus een uitdaging erbij.
Deze week mocht Rosina iets kiezen en zij koos voor een vintage kaart.
Nou dat moet de meeste dames toch wel aanspreken dacht ik zo!!
Hieronder de kaarten van de dames DT.
Veel succes allemaal.

En dus voor deze 3e challenge van dit jaar heb ik gekozen voor vintage....
dat is toch een van mijn favorieten stijlen...

even voor de duidelijkheid....Wat is vintage?
Vintage is iets waarbij je een nostalgisch gevoel krijgt
vintage is oud.... antiek.... nostalgisch..
.Bij vintage passen dus absoluut géén eigentijdse cute plaatjes of cute stempelafdrukjes..



Hier dan mijn voorbeeldkaartje voor deze week:
voor meer uitleg ga je naar mijn blog...
Ook de andere dames van het DT hebben schitterende kaartjes geplaatst..
hopelijk heb ik het jullie niet te moeilijk gemaakt...
veel succes met jullie kaartje voor deze challenge


Bijdrage van Marijke.


.Bijdrage van Lia.
Kijk voor de uitleg op mijn blog: http://liadesignandso.blogspot.nl/          



 Bijdrage Lil

bijdrage Lisbeth 

Bijdrage van .....Epie

Bijdrage van Ingrid.


Bijdrage van Rimmie


Bijdrage van Sylvia


Bijdrage van Colien


Bijdrage Bep

En ik mag de rij sluiten :)
Veel succes!!
Kerst-groetjes, Yvonne


Sponsor van deze challenge is Karleigh Sue: Digi Store...De winnaar mag twee digi's kiezen met een totale waarde van $5.00.



Hieronder kun je de kaart voor vandaag linken: 
Vanaf morgen kun je in de sidebar, je kaart voor challenge linken.. 


10 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen freubelvriendinnetjes,
Mijn wekelijkse bijdrage staat weet gelinkt.
De voorbeeldkaartjes zijn weer formidabel!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Yvonne zei

Goede morgen, wat een leuke uitdaging. Doe ik eigenlijk veel te weinig, een vintagekaartje maken en het is zo leuk.
Mijn kaartje voor deze week staat er ook weer bij.

Groetjes,
Yvonne.

Trijntje zei

Wat een schitterende kaarten hebben jullie gemaakt top! Ik doe deze week ook weer graag mee.

anneke's creaties zei

wauw wat een prachtig mooie vintage kerstkaarten hebben jullie gemaakt,
ik zal proberen om volgende week ook weer mee te doen
voor deze week staat mijn kaartje er weer bij

groetjes anneke

karin zei

Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt. Mijn bijdrage voor deze week is verre van vintage :)
groetjes,
Karin

Wybrich zei

Super mooie vintage kaarten dames!!
Ik doe deze week ook mee.

Ans Gilbert zei

Wat hebben jullie mooie vintage kaarten gemaakt, ik doe ook weer mee,
groetjes,
Ans

Anja zei

Wat een leuke vintage kaarten hebben jullie gemaakt zeg! Ik weet niet of ik er aan toe kom, maar het is een leuke challenge!
Ik ben voor nu allang blij dat ik mijn wekelijkse kerstkaart weer af heb ;-)
Lieve groetjes, Anja

Wies zei

Bedankt voor jullie mooie voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge !

Dora zei

super leuke kaarten!