donderdag 29 september 2016

week 39 challenge rendier


Voor de nieuwe challenge bij http://52weekstochristmas.blogspot.com mag je deze keer een kaart maken met een of meer rendieren erop. Dat moet niet echt moeilijk zijn toch? Dit is mijn bijdrage!


Vandaag mocht ik kiezen met de challenge en ik wil graag  rendieren op jullie kaarten zien!
Hier mijn bijdrage en voor meer info zie dan mijn blog : Marijke 

Marijke



Lil







mijn inspiratie kaartje voor deze challenge
voor meer informatie kijk je  even op mijn blog
groetjes  Rosina

En mijn voorbeelkaartje, grtz. Colien

Dit is mijn bijdrage kijk voor meer info op mijn blog
Groetjes, Ingrid. 

Mijn bijdrage voor deze week. Kom ook eens gezellig langs


Happy Christmas to all!
Rendieren blijven zo leuk om te gebruiken op kerstkaarten..
Op mijn blog heb ik nog een kaartje staan en er is vandaag een 
bloghop met nog veel meer kerst-ideetjes! Succes met de challenge!!
Kerst-groetjes, Yvonne
www.yvonnevanbruggen.nl



De bovenstaande prijs valt er deze keer te winnen. Twee embossingfolders gesponsord door Leane Creatief...Zie voor info winkel side bar.. 
En papier en embelishments gesponsord door Ingrid's Scrapfrutsels van Stampin'Up!
Doen jullie ook weer mee? 
Voor vandaag kan je de kerstkaart hieronder linken, en voor de challenge kan je je kaart linken vanaf morgenvroeg 7.00 uur tot en met 6 oktober 23.55 uur. 

Team 52 weeks to Christmas.... 




19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen, wat een leuke challenge en wat een schitterende voorbeeldkaarten! Dit moet zo vast gaan lukken met de challenge!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt. Bij voorbaat dank voor de bezoekjes die donderdags altijd zo veel zijn, superleuk! Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Leuke challenge! ik ga iets bedenken..
Mooie voorbeelden zijn er gemaakt, mijn kaart voor vandaag ook weer gelinkt,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Leuke challenge! ik ga iets bedenken..
Mooie voorbeelden zijn er gemaakt, mijn kaart voor vandaag ook weer gelinkt,
groetjes,
Ans

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten, dames. Laat mijn kaart van deze week aan het thema van de challenge voldoen. :-)

Groetjes,
Patricia

Nancy Soetaert zei

toffe challenge met weer een mooie reeks voorbeeldkaarten!
groetjes
nancy

karin zei

Mooie voorbeeldjes dames. Helaas geen rendier op mijn kaartje vandaag maar wel iets anders.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Hallo. IK kan niet anders schrijven. Maar wat hebben jullie enige inspiratiekaarten dames. Groeten trijntje.

Marlieke zei

Mijn eerste kerstkaart van dit jaar... haha

Crealientje zei

Prachtige voorbeeldkaarten.
Leuke challenge weer, straks maar even freubelen.
Groetjes Crealientje.

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
ja doe zeker weer mee
voor deze week staat mijn kaartje er weer bij

groetjes anneke

Rimmie zei

Alle dames hebben weer flink hun best gedaan.
Leuk om de diversiteit te zien!

Groetjes

Rimmie

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten!
groetjes anita

Yvonne zei

Hele leuke voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt en weer een hele leuke challenge.
Mijn kaart voor deze week doet ook weer mee.
Groetjes,
Yvonne.

Marjan zei

Ik zie dat het deze keer echt een challengeopdracht is. Ik wilde mijn kaart weer aanmelden, maar geen rendien gebruikt ;) Wie weet kom er nog aan toe. I..i.g. zijn de voorbeelden mooi en inspirerend!

Marjan zei

Oh.. dom... je kunt wel een kerstkaart anders dan deze challenge linken, weer niet goed opgelet. Hopelijk mag het ook nog op vrijdag.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Marjan , de link werkt helaas alleen op donderdag tot en met 23.55 uur. De challenge loopt van vrijdag tot en met donderdag 23.55 uur. Groetjes Ingrid

Tineke van der Linden zei

Volgens mij werkt de link van de challenge niet. Tenminste, ik krijg mijn kaart er niet bij. Hier kun je 'em vinden: http://tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl/2016/10/wintergroetjes.html
Groetjes Tineke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Tineke, de link voor de challenge vindt je rechts in de sidebar, en hij doet het. Ik link je kaart. Bedankt voor het mee doen, groetjes Ingrid

Irene zei

Mijn rendierkaartje vanmiddag gelinkt, leuke challenge en enige DT-creaties!

xx Irene