donderdag 15 december 2016

Kerstkaart week 50.

Het is inmiddels week 50, nog ruim een week en dan is het kerst! Een mooi moment om kerstkaartjes te maken en helemaal in de stemming te komen. Hieronder mijn voorbeeldkaartje voor deze week:



Op mijn blog zie je nog een 2e kaartje, kom gerust eens langs! grtz. Colien

En ook ik mag vandaag een kaartje laten zien.
Van deze lijn van Maja Design heb ik een hele serie gemaakt.
Zie je snel op het blog bij Crealoetje.






Hieronder kun je je kerstkaart weer linken. We hebben de afgelopen week wat problemen gehad met linken, hopelijk is het nu verholpen...


17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooi, tof met de blingbling!
groetjes
Nancy

Freubelmina zei

Mooie kerstkaart!
Mijn wekelijkse bijdrage staat ook weer gelinkt,leuk dat we nu meteen de gelinkte kaart zien!
Hopelijk blijft dat zo?!
Mede dankzij deze leuke blog heb ik een volle bak met kerstkaarten,mochten er geïnteresseerden zijn die hetzelfde hebben en misschien wel met mij van kaartje willen wisselen, ik zou het heel leuk vinden!! (Wilmavdw@gmail.com) Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Nelleke zei

Mooie kaarten zijn er weer gemaakt en worden er geplaatst. Ik heb de mijne ook gelinkt maar zie hem niet terug omdat de plaatjes zo groot zijn. Hier ook even mijn blog: http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/2016/12/wat-kun-je-veel-met-restjes-doen.html
Groetjes, Nelleke

Lia zei

Wat gaaf dat we de kaarten van iedereen nu kunnen zien!! Zo krijg je nog meer inspiratie.
Lia (DT)

Trijntje zei

Wat een leuke inspiratie. Deze 2 kaarten! staan er bij. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Net mijn kaart gelinkt http://bolletjelucky.blogspot.nl/2016/12/rendieren-reindeers.html maar hij valt weg van de pagina omdat de foto's te groot zijn. Ik wil jullie nog heel erg bedanken want dankzij het bestaan van dit blog had ik al een hele stapel zelfgemaakte kerstkaarten dit jaar. Is toch net een steuntje in de rug denk ik. Fijne kerstdagen en een goed en gezond nieuwjaar alvast.
Lieve groetjes Miranda

José zei

Wat een mooie voorbeeldkaarten weer.
Ik heb mijn kaart er ook weer bij gezet, je kunt haar alleen niet zien, ze valt er net af. Nieuwsgierig? Dit is mijn blog http://josesscrapboat.blogspot.de/2016/12/52-weeks-to-christmas_15.html

lenywim35 zei

Ik heb mijn kaart er wel bijstaan, maar wist echt niet meer hoe of dat moest. Mijn naam staat er in elk geval niet bij.

Yvonne zei

Mooie voorbeeldjes dames. Mijn kaart doet ook weer mee. Leuk dat we nu de kaarten kunnen zien van de andere dames. Het was even kijken hoe het moest maar ik zie mijn kaart staan, dus het is gelukt.

Groetjes,
Yvonne.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Dank je wel Wilma voor je reactie. Ja de het blijft zo dat je de gelinkte kaartjes kan zien. Leuk dat je zo enthousiast bent over ons blog. Groetjes, Ingrid.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Nelleke, voor mij is het even puzzelen hoe groot de plaatjes moeten zijn, ik heb het nu aangepast, en je link is nu zichtbaar. Bedankt voor het mee doen. Groetjes, Ingrid.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Miranda, voor mij is het ook even puzzelen hoe groot de afbeeldingen moeten zijn, maar ik heb het aangepast en je link met afbeelding is nu mooi zichtbaar. Bedankt voor het mee doen en je reactie. Groetjes, Ingrid.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Yvonne, ik had de grote van de plaatjes vrij groot ingesteld, bleek toen het gepubliceerd was, ik heb het nu aangepast, dus alles is mooi overzichtelijk te bekijken nu. Bedankt voor het mee doen, groetjes, Ingrid.

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een mooie nieuwe blog lay-out! Ik vind hem super stijlvol! Dat maakt het nog leuker om hier elke week even langs te komen! Mijn kerstkaartje is ook weer gelinkt! Groetjes, Linda

Linda Visser - van der Velden zei

Komt er trouwens ook een nieuw logo in deze nieuwe stijl die we in onze sidebar kunnen zetten? Ik heb de oude nog, maar zie die hier op de website al nergens meer terug :). Groetjes, Linda

Cards made by Patricia zei

Leuke kaartjes weer deze week. De mijn staat er ook weer bij.

Groetjes,
Patricia

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Linda, bedankt voor je reactie, ik moet nog een nieuw logo maken, komt er aan..groetjes Ingrid