donderdag 14 september 2017

Kerstkaart week 37 en uitslag challenge.

Hey, hallo, welkom bij een nieuwe donderdag in week 37!

De challenge van augustus, maak een label op je kaart, of maak een labelkaart, was goed bezocht. 
We hebben uit de mooie inzendingen een top drie kunnen maken. 

2. Linda

Gefeliciteerd dames, met je plekje in de top 3! Als je het leuk vindt mag je de badge mee nemen naar je blog, je vindt deze in de sidebar. Miranda jij mag contact met me opnemen, je vindt mijn adres in het tablad, contacten. 

Dan de random winnaar, die krijgt de prijs van onze sponsor...

En dat is nr. 21 dat is Nelleke
Gefeliciteerd Nelleke, stuur me voor de zekerheid ook nog even je adres... 

Iedereen hartelijk bedankt voor het mee doen..
Op naar de kaartjes van vandaag. 

Ingrid en team 52 WTC.. 

En vandaag mogen Bep en ik  een inspiratiekaartje  laten zien 
op dit kerstkaartenblog..wat gaan de weken snel
 nog maar 14 weekjes en het is Kerstmis...
maar er zijn toch  heel wat dames die elke week
 een kaartje gemaakt hebben en hier laten zien..
Hier dan mijn voorbeeldkaartje
Op mijn blog vind je meer informatie


groetjes 
Rosina

Hieronder mijn voorbeeldkaart voor
week 37, meer info op mijn blog:


Groetjes Bep
Ook deze week, kan je weer je kaartje hieronder linken. 
We kijken er naar uit... 


9 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnaressen, de kaarten zijn weer schitterend.
Mijn wekelijkse kaart staat weer gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Annemarie en Merit zei

van harte gefeliciteerd winnaressen....
mijn kaartje staat er ook weer bij, kom weer gezellig op blogvisite bij jullie.

fijne dag liefs annemarie en Merit

Scraptastisch zei

Geweldig om me in de top 3 te zien staan...thanks!!!
Nelleke, Miranda en Linda Gefeliciteerd en hoop nog mee te
kunnen doen vandaag met mijn kerstkaartje!!! Rosina en Bep,
jullie hebben weer mooie voorbeelden gemaakt!
Lieve groetjes van Gerie

Nelleke zei

Dat is een leuke verrassing op deze druilige donderdagmorgen. Dank je wel. Ik stuur het adres. En vandaag staat er al een kaartje klaar om te plaatsen.
De andere winnaressen ook gefeliciteerd .
Groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is leuk dat jullie mijn labelkaart gekozen hebben..heel blij. Ik heb Ingrid al een mail gestuurd. Gerie, Linda en Nelleke ook van harte gefeliciteerd...leuk hè :)
lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

ps én mijn kaart voor deze week staat er weer bij natuurlijk..LOL.

Diny zei

Van harte gefeliciteerd Nelleke....wat leuk voor je!
Ook de top 3 dames gefeliciteerd.
Groetjes Diny

Hetty zei

Mijn felicitaties voor de winnaressen.
Mooie kaarten zijn er weer gemaakt.
Groetjes Hetty

Crealientje zei

Gefeliciteerd allemaal!
Ook vind ik alle kerstkaarten voor deze week prachtig.
Ik ben te druk om langs te komen op jullie leuke blogjes.
Voorlopig ben ik uit de running en reageer sporadisch.
Mooie voorbeelden Dt.
Lieve groetjes en tot over een tijdje.Het ga jullie goed!
Crealientje.