donderdag 21 september 2017

Kerstkaart week 38

Hier zijn we weer met onze wekelijkse kerstkaarten! 
Benieuwd of er vanaf nu (= minder dan 100 dagen voor kerst)
nog meer blogsters hier wekelijks hun kerstkaartjes komen showen!

Vandaag zijn Colien en ik aan de beurt om jullie te inspireren met een kerstkaartje.  

Bij mij een pop-upkaartje,
lekker verrassend als je de kaart opendoet...


Ik probeer tijdens de busrit van en naar het werk al een aantal blogs te bezoeken,
bij de anderen kom ik ook langs, maar misschien pas  in het weekend.


En hier mijn voorbeeldkaartje. Het is een harmonicakaart geworden met Eline's muisjes. Voor meer foto's en een extra muizen-kaartje kun je op mijn blog kijken. Alvast bedankt voor je bezoek!
grtz. Colien


Enne... niet vergeten, volgende week zijn we er weer met een nieuwe challenge. 
Benieuwd wat Rosina als thema koos? 
Kom dan volgende week zeker weer op blogbezoek!

Groetjes
Nancy, Colien en het team van 52 Weeks to Christmas




6 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een leuke voorbeeldkaarten dames.
Mijn wekelijkse bijdrage staat er weer bij,
Fijne dag en lieve groetjes xx

Caroline Cards zei

Leuke kaarten!
groetjes, Caroline

karin zei

Mooie voorbeeldjes dames. Leuk zo'n pop-upkaart.
Ik sta er deze week ook weer bij.
groetjes,
Karin

Jantine zei

Mooie voorbeelden weer. En tjee, minder dan 100 dagen...
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

leuke voorbeelden. Ik doe ook weer mee... Groeten trijntje

Anita zei

Tijden geleden dat ik meedeed. Vaak moeten de kaarten online als het niet een donderdag is, dus kan ik ze niet mee laten doen.
Ondertussen wel al enige kerstkaarten gemaakt.
Mijn labelkaart staat erbij.
Gr. Anita