vrijdag 30 maart 2018

Challenge maart

Welkom!

De challenge van Maart is begonnen , gisteren zag je op het blog al mooie voorbeelden. 

Het thema is

gebruik kerstbomen op je kaart
of maak een kaart in de vorm van een kerstboom 


Je kaart linken kan tot en met volgende week donderdag 5 april 23.55 uur. 

Klik hier! om naar het blog te gaan,
en laat je nog even inspireren door de kaarten van het team en onze gastdesigner. 




We kijken uit naar jullie creaties. 
Heel veel succes!

Dit is de prijs die je kan winnen
ook met kerstbomen natuurlijk   ;-)





4 opmerkingen:

Henriëtte zei

Leuke challenge. Doordat Rosina me op deze challenge attent maakte nu ook een kaart van mij erbij. Meestal vergeet ik zoiets en zeker nu ik toch wel minder op blogger ben. De voorbeeldkaarten zijn prachtig!
Groetjes Henriëtte

Margo zei

Het was er nog niet van gekomen om te linken, dat is bij deze rechtgezet. Wat een leuke challenge bedachten jullie en wat een prachtige prijs !
Groetjes
Margo

Crea Astrid zei

Nog net op tijd mijn kaart met kerstbomen kunnen posten.

Groetjes, Astrid.

lenywim35 zei

Ik moet hem nog posten. Maar hij komt er aan. Druk druk druk. Metniks doen. Gaan nog niet weg. Helaas. grts leny